Carlightblog România
OSRAM

Văzând lumina

14.
apr.
2017

Farurile și lămpile emit mai multă sau mai puțină lumină în funcție de tipul și designul lor. Lucrul șiret este faptul că tu de obicei nu vezi diferența imediat. Iată cinci sfaturi despre cum putem evalua lumina după încărcarea becurilor.

Sfatul numărul 1 – Nu te aștepta să ai vre-o idee despre calitatea luminii stând la o distanță de cinci metri în fața mașinii privind farurile. Asta ar fi cam la fel ca și cum ai privi pedala de accelerație și ai presupune că știi care este viteza maximă. Vei avea o impresie clară abia în timpul mersului.

Sfatul numărul 2 – Aici este motivul pentru care ar trebui să privești la distanță. Indiferent de spațiul în care te afli, o porțiune de cinci sau zece metri de lumină în fața mașinii tale nu este atât de importantă. Dacă un obstacol apare în această porțiune în timp ce conduci este deja prea târziu să frânezi. Deci nu această porțiune face diferența. Porțiunea de peste 50 de metri este cu adevărat importantă. Fii sigur că ești atent pe această porțiune. Îmbunătățește vizibilitatea cu familia becuri Night Breaker de la OSRAM de exemplu pentru vizibilitate la o distanță mai mare.

Sfatul numărul 3 – Există mai multe? Luminile au nevoie să fie cu cel puțin 30% mai bune sau mai proaste înainte ca sa poți vedea diferența. Înlocuind un bec simplu cu unul al unui brand de calitate mai mare va avea rezultate mai modeste decât înlocuindu-l cu un bec standard, care propabil va rămâne în aceiași poziție sute de ore de funcționare. Poți să spui că becurile de la mașina ta sunt bune privind raza de acțiune, nu puterea luminii din fața mașinii.

Sfatul numărul 4 – Setarea corectă pentru o lumină cât mai bună. După ce înlocuiești becurile vei obține rezultate optime cu farurile dacă le vei ajusta cu acuratețe. Cum am spus și mai devreme, partea importantă a drumului este cel din fața mașinii. Toleranța asupra becurilor în particular poate avea cosecințe grave. Ajustarea precisă a becurilor este foarte importantă și în upgradeul xenoanelor de la OSRAM deoarece  atunci când aceste becuri au fost produse, producătorii au fost siguri că toleranța este strict respectată pentru o arie de iluminare optimă. Singurul ajutor sunt chiar farurile care sunt precis ajustate.

Sfatul numărul 5 – Aparențele pot fi înșelătoare. Ochiul este ușor de păcălit de culoarea luminii. Lumina rece pare mai luminoasă chiar dacă nu este. Farurile albăstruie pot fi binevenite pentru stil, dar cele albe sunt alegerea optimă ideală pentru vizibilitate.

Sfatul numărul 6 – Tehnica bate. Pentru a spori luminozitatea becurilor, inginerii OSRAM nu pot doar să crească numărul de Watts. Nu este oricum cel mai important factor. Chiar și cel mai semnificat flux de lumină este restricționat. O posibilitate este să imbunătățești luminarea. În acest sistem de proiecție – cum este denumit de către experți – doar fluxul luminos contează. Prin urmare, îmbunătățirea lumini pentru acest tip de faruri nu este atât de mare și evidentă ca în modelele de faruri cu refletoare vizibile. Becuri ca Night Breaker Laser și Silverstar 2.0 de la OSRAM de asemena produc mai mult prin lentila farurilor, lucru ce se datorează faptului că OSRAM ajunge până la limitele maxime referitoare la fluxul de lumină.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

 
© 2021, by OSRAM GmbH. All rights reserved.