Carlightblog România
OSRAM

Și becurile auto au nevoie de mentenanță

27.
apr.
2017

Becurile noi ale mașinii nu au randament maxim imediat după ce le-ai scos din cutie. Doar după ce sun folosite, ajung la fluxul de  luminozitate și la temperatura culorii indicată pe cutie de către producător. Deci, trebuie răbdare.

Motoarele trebuie să funcționeze pentru a lucra la putere maxima și să aibă o durată lungă de viață. Specialiștii, sunt de părere că această metodă se aplică și pentru anvelope și plăcuțele de frână. Face sens până la urmă – pentru majoritatea dintre noi. Uneori, ai auzit despre vicleanul obicei al mecanicilor care își sparg bujiile. Dar becurile auto, serios? La ce ar trebui să fie bun acest lucru

Deci, luminile sunt bune când lucrează. Este neplăcută situația când un motor sau un bec auto nu poate să pornească cu o încărcătură redusă, un mix de viteze și evitarea la randament maxim. Acestea, de asemenea, nu va avea de suferit din cauza greșelii făcute pe durata arderii, atâta timp cât procesul de mentenanță al becurilor este denumit. Tu pur și simplu nu vei putea face vreo greșeală când becurile se ard.

Până când te hotărăști să cumperi becuri noi prea repede. Valoarea indicată pentru cel puțin majoritatea duratei de viață a becurilor va fi atins după o vreme. Acest lucru ia mai mult timp pentru becurile xenon și este vizibil. Temperatura culorii indicate se setează după opt-zece ore. Va crește durata de ardere, în timp, ceea ce înseamnă că luminile devin mai albe, și depinzând de modelul de bec, chiar mai albăstrui. La vechile modele de becuri xenon D1 și D2 , aceste efecte sunt mult mai pronunțate din motive tehnice față de noile modele D3, D4, D5 și D8.

După ardere, culoarea becului xenon rămâne aceeași pentru o lungă perioadă de timp. Doar după jumătate din cele 3000 de ore de durată a vieții, aceasta începe să se încarce din nou. Oricine știe de tuburile fosforescente deoarece sunt create după tehnologia xenon. Ambele tind spre albastru, apoi roz spre sfârșitul vieții. O singură dată poți avea această culoare în faruri, o bună parte din lumină se va pierde, iar apoi se va înlocui până va ceda. Becurile Xenon nu ard ca becurile cu filament. Acestea își pierd puterea și cedează încet.

Chiar și becurile cu filament au un timp de ardere – deși mai scurt decât al xenoanelor – în care fluxul luminos se încarcă câte puțin. Conform instrucțiunilor, un bec poate prin urmare doar să fie măsurat după ce arde o oră. Becurile cu două filamente ca H4 și H15 au și ele nevoie să ardă separat pentru fiecare filament.

Deci, răbdarea este cea care ajută.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

 
© 2021, by OSRAM GmbH. All rights reserved.