Carlightblog România
OSRAM

Bani cheltuiți eficient

16.
mai
2017

Nu contează cât sunt de bune becurile, dacă nu sunt corect reglate, nici aparatura de ultimă oră nu ajută. Și o bună reglare va lua ceva timp. Acesta este motivul pentru care nimeni nu se plânge de faptul că prețurile serviciilor de calitate de la service-urile auto cresc.

Oamenii calificați pot sa facă o mulțime de lucruri singuri pentru mașinile lor. Desigur, orice mecanic pasionat are nevoie să știe ce face. Și, de asemenea, are nevoie și de câteva unelte și dispozitive. Dar când vine vorba de reglarea farurilor, prima problema este că fără un aliniator de faruri ești pierdut. Și dacă mașina ta, de asemena, are așa zisă distribuție adaptivă a luminii, vei avea nevoie de un alt dispozitiv, asemenea atelierelor specializate. Deci chiar ai nevoie sa mergi la un service.

Unii șoferi se așteaptă de la profesioniștii în domeniu să le ajusteze repede farurile și, eventual, gratuit. Nu te poți aștepta să lucreze cineva serios cu aceste condiții. Vor alinia farurile undeva în față și vor scimba două-trei șuruburi. Sau chiar mai rău.

Oricine abordează serios acest subiect va pregăti prima dată mașina. Presiunea din anvelope trebuie să fie corectă, deoarece mașina poate să fie puțin coborâtă. Din același motiv, mecanicul demn de salariul său, va arunca o privire mai atentă la camioane. O încărcare mare va face mașina să se lase în jos, lucru ce are efecte negative pentru raza corectă de lumină a farurilor. Rezervorul va trebui de asemenea să fie cel puțin pe jumătate plin. În special la mașinile mici unde, cineva ar trebui să se așeze pe scaunul șoferului. Mașinile grele vor sta la același nivel, în cele mai multe cazuri, chiar dacă șoferul este așezat.

Aceste reguri se aplică în mod particular dacă cașinaare sistem de faruri cu funcții adiționale, incuzând distribuția de lumină adaptabilă pentru orașe, drumuri naționale și autostrăzi, sau faruri dinamice pentru curbe. Tot procesul se complică la farurile anti-orbire, respectiv la luminile matrice sau pixelate. Acestea adaugă umpic de efort deoarece farurie trebuie prima oară să fie setate special cu anumite dispozitive. Nu costă doar timp, ci cer și investiție în echipament.

Avem o mulțime de lucruri de făcut și nu doar la mașinile moderene. În majoritatea ajustărilor de faruri de la mașinile vechi șuruburile sunt foarte ruginite și blocate. Bineînțeles, este nevoie de mai mult timp deoarece prima oară trebuie să sistemul de fire de la becuri să se miște lin din nou.

Prin urmare, reglarea farurilor costă mult- să le reglezi singur nu va merge. E la fel ca și cu anvelopele. Nu pot fi reglate în propriul garaj.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*

*

 
© 2022, by OSRAM GmbH. All rights reserved.