Carlightblog România
OSRAM

Luminile aprinse când cumperi o mașină second-hand

29.
oct.
2018

Unii oameni preferă un luciu frumos. Alții au o slăbiciune pentru roțile atrăgătoare. Și, bineînțeles, motorul, transmisia și frânele trebuie să funcționeze la o mașină second-hand. Pentru că problemele cu aceste componente pot însemna reparații costisitoare. Din păcate, același lucru este valabil și pentru lumini; cu toate acestea, rareori primesc atenția deplină a potențialului cumpărător. Permiteți-mi să vă ofer câteva sfaturi.

Verifică toate funcțiile. Și mă refer la toate. Pentru că deși nu aveți nevoie aproape niciodată de lumina de ceață spate, aceasta trebuie să fie pe deplin funcțională pentru a fi conformă cu reglementările. Și, din păcate, foarte des, nu este suficientă doar înlocuirea lămpii. În cazul luminii de ceață spate nici o lampă nu ajunge la finalul duratei de viață. Este o poveste similară și in cazul luminilor pentru marșarier.

Reglarea farurilor. Este una dintre cele mai comune probleme în iluminatul mașinii. Motivul este că, atunci când vine vorba de versiunea manuală cu un control pe tabloul de bord, acesta nu este utilizat aproape niciodată, prin urmare, este blocat. Reparațiile pot fi foarte costisitoare. Farurile automate cu Xenon sau LED nu cauzează atâtea probleme pentru că ele sunt constant în mișcare. Defecțiunile sunt de obicei afișate pe tabloul de bord și ar trebui luate în serios. Din nou, reparațiile pot fi foarte costisitoare.

Sistemul de spălare a farurilor. Este adesea trecut cu vederea la verificari și testele de condus, mai ales, pentru că este dificil să verificați de pe scaunul șoferului dacă funcționează corect. Cereți vânzătorului să opereze sistemul de spălare în timp ce stați în fața mașinii, de exemplu, si faceți o verificare a tuturor celorlalte funcții de iluminare. Dar porniți luminile; în multe mașini, doar cele care sunt pornite sunt curățate.

Luminile pentru semnalizare. Verificarea acestora se poate dovedi complicată. Adevăratele lumini pentru semnalizare funcționează de obicei doar în întuneric și nicidecum când mașina staționează. O testare în întuneric ar fi o soluție, condusul prin tunel alta. Raza de pivotare a luminilor de semnalizare nu este mare, deci trebuie să vă uitați mai atent.

Lentilele. La faruri nu contează doar strălucirea. Lentilele strălucitoare – numite difuzoare în modelele mai vechi cu sticlă – ar putea fi indicatoare pentru lustruire. Aceasta ar fi putut duce la deteriorarea stratului subțire de acoperire de pe capacele din plastic, totuși. Cu alte cuvinte, este foarte posibil ca farurile să nu mai fie eficiente curând. Este mai bine să acceptați câteva deficiențe vizuale mici. Dar aceasta nu se aplică in cazul fisurilor sau găurilor. Ele vă vor lăsa baltă mai devreme sau mai târziu.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*

*

 
© 2022, by OSRAM GmbH. All rights reserved.