Carlightblog România
OSRAM

Te gândești la schimbarea culorii lămpilor sau farurilor? Mai bine nu.

06.
nov.
2018

Oricine vrea să schimbe ceva la luminile mașinii lui, va găsi o gamă variată de produse pe internet. Alături de lucruri utile, cum ar fi lămpile cu caracteristici superioare, veți găsi tot felul de soluții pentru schimbarea culorii. Vorbim aici despre vopseaua pentru lămpi. De fapt, au fost gândite inițial pentru lămpile mici din bradul de Crăciun. Pentru că poți cere mai mulți bani pentru orice altceva care se referă la mașină, furnizorii au avut ideea de a oferi și vopsea pentru lămpile de mașină. Nuanțele de albastru sunt preferate în achiziții. Aplicarea este foarte ușoară. Becurile de sticlă ale lămpilor preiau culoarea când sunt introduse în lichid. O soluție rapidă pentru luminile albastre la modă? Nu chiar. Albastrul se transformă cel mai adesea în maro după un timp scurt. Lămpile farurilor se încing mult mai tare decât lămpile ambientale mici din casa dumneavoastră. Într-o carcasă mai mult sau mai puțin închisă, cum ar fi un far, vopseaua se încălzește și mai mult și, practic, se aprinde.

Dar asta nu e tot. Când vopseaua se usucă, eliberează gaze sau chiar fum, care apoi se depun în interiorul farurilor sau a altor lumini. Orice încercare de a le curăța eșuează de obicei. Ele sunt apoi inutile. De fapt, sunt inutile chiar de la început, pentru că o bună parte din lumină este preluată de vopsea. Raza acestor faruri afectate este redusă dramatic. În cazul altor lumini, funcțiile diferite de iluminat sunt mai greu de observat.

Cool Blue Intense ca alternativă

Singura modalitate de a conferi lămpilor cu halogen o nuanță albăstruie sunt lămpile cu halogen potrivite. Sunt multe oferte. Mulți furnizori promovează temperaturi de culoare incredibil de mari, ceea ce nu poate fi însă confirmat prin măsurători. Este important ca lămpile să producă nu doar lumină albastră, ci și ca aceasta să fie suficientă. Așa se întâmplă în cazul lui Cool Blue Intense de la Osram.

O altă greșeală ușor de comis este să aplicați vopseaua pe faruri sau pe luminile din spate pentru a obține un finisaj gri mat. Acum există mașini cu astfel de lumini din fabrică. Cu toate acestea, ele au fost proiectate cu atenție pentru a asigura cantitatea și calitatea adecvată de lumină. Vopselele aplicate retrospectiv au același efect ca la faruri: slăbesc puterea luminii, destul de semnificativ, din nou. În timp ce vopselele care sunt oferite în mod obișnuit ca sprayuri nu ard ca vopselele lichide pentru faruri, ele devin adesea inestetice după un timp scurt. Ele se decojesc.

Există un alt motiv important pentru a nu vopsi componentele de iluminat. Nu este permis, pur și simplu. Tot sistemul de iluminat al mașinii necesită aprobare. Este nul și neavenit dacă piesa este modificată. Și vopsirea este într-adevăr o modificare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*

*

 
© 2022, by OSRAM GmbH. All rights reserved.