Carlightblog România
OSRAM

REGULAMENTUL CAMPANIEI “ AirZing Mini”

15.
feb.
2021

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei “AirZing Mini” este S.C. Osram România S.R.L., cu sediul social în municipiul Bucureşti, Str. Italiană nr. 24, având datele de identificare Nr. Ord. Reg. Com. J40/8937/2016, CUI RO8654280. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament (denumit în continuare Regulament), care este obligatoriu pentru toţi participanţii.

Organizatorul îşi rezervã dreptul de a modifica sau schimbă regulamentul, cu obligaţia de a anunţa publicul în mod oficial, în aceeaşi manierã în care a fost fãcutã şi informarea iniţialã.

Pe perioada Campaniei,S.C. Osram România S.R.L va desfãşura urmãtoarele servicii:

1. Va analiza comentariile lăsate de participanți la postarea care anunță prezentul concurs, atât pe pagina de Facebook, cât și pe pagina de Instagram și va alege cele 3 comentarii câștigătoare, în funcție de următoarele criterii: creativitate, originalitate și aplicabilitatea în viața de zi cu zi.

2. Va contacta câştigătorii pentru validarea lor şi expedierea premiilor

3.Va trimite prin curier premiile câştigãtorilor, dupã validarea şi identificarea acestuia în condiţiile stabilite prin Regulament.

SECŢIUNEA 2. LOCUL ŞI DURATA DESFÃŞURÃRII CAMPANIEI

Campania se va desfãşura în perioada 15 februarie 2021 – 28 februarie 2021, atât pe pagina de Facebook (https://www.facebook.com/OSRAM.AutomotiveRomania)  a organizatorului, cât și pe cea de Instagram (https://www.instagram.com/osram.automotiveromania/)

SECŢIUNEA 3. DREPTURILE ŞI CONDIŢIILE DE PARTICIPARE

Participarea la Campanie este permisã tuturor persoanelor fizice, indiferent de naţionalitate, domiciliu, rasã, sex sau religie, rezidente în România, care respectã condiţiile prezentului regulament şi care urmeazã indicaţiile prezente în acest Regulament pentru a-şi valida participarea. Participarea la aceastã campanie are valoare de acceptare integralã, liber consimţitã şi în afara oricãrei constrângeri a prevederilor prezentului Regulament. Dreptul de participare aparţine în exclusivitate participantului care îndeplineşte condiţiile impuse de Regulament.

Pentru a putea participa la Campanie, participanţii trebuie sã lase un comentariu la postarea care anunță concursului, fie pe cea de Facebook, fie pe cea de Instagram, în care să descrie o situație din trafic în care le-ar fi folosit produsul, constând în purificatorul de aer ZingAir Mini de la Osram și să dea tag către doi prieteni și follow paginii.

SECŢIUNEA 4. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

Tuturor participanţilor le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justiţiei.

Organizatorul va utiliza datele personale furnizate de cãtre participanţi la înregistrarea comenzii exclusiv în scopul extragerii, validãrii şi anunţãrii câştigãtorilor şi expedierii premiilor.

SECŢIUNEA 5. MECANISMUL CONCURSULUI

Utilizatorii vor afla despre concurs de pe paginile de Facebook şi Instagram ale Osram Automotive România.

Persoanele fizice se pot înscrie în campanie în perioada 15 februarie 2021 – 28 februarie 2021, astfel:

  1. Lasă un comentariu în care descriu o situație din trafic în care le-ar fi folosit produsul, constând în purificatorul de aer ZingAir Mini de la Osram.
  2. Dau tag către doi prieteni.
  3. Dau follow paginii de Facebook/Instagram Osram Automotive România.

SECŢIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI

Premiile constă în 3 purificatoare de aer ZingAir Mini de la OSRAM, care se vor acorda după selectarea a 3 comentarii – cumulat din cele lăsate la postarea de la Facebook și la cea de pe Instagram, în funcție de următoarele criterii: creativitate, originalitate și aplicabilitatea în viața de zi cu zi.

SECŢIUNEA 7. DESEMNAREA CÂŞTIGÃTORILOR

Câștigătorii se vor alege în data de 1 martie 2021, ora 14:00 și vor fi anunțați atât pe pagina de Facebook, printr-o postare, cât și pe pagina de Instagram, printr-un story, în data de 1 martie 2021, până cel târziu la ora 18:00.

SECŢIUNEA 8. NOTIFICAREA ŞI PREDAREA PREMIULUI

Câştigãtorilor concursului li se va aduce acest lucru la cunoștință în ziua de luni, 1 martie 2021, pe paginile oficiale de Facebook şi Instagram Osram Automotive România.

Ulterior anunţului, câştigătorii vor fi contactaţi prin mesaj direct pe Facebook/Instagram pentru a li se prelua datele de contact la care se va face livrarea premiului.

În cazul în care câştigãtorii au furnizat date de contact eronate / incomplete, premiile în cauzã vor fi acordate unor alţi participanţi, printr-o nouã selecție după aceleași criterii.

Organizatorul nu este responsabil pentru întârzierea anunţãrii câştigãtorilor din motive care nu ţin de el.

Câştigãtorii vor intra în posesia premiilor, începând cu data de 10 martie 2021. Premiile vor fi expediate prin poştã / curier, taxele fiind suportate de cãtre Organizator.

Înainte de trimiterea premiului, câştigãtorul trebuie sã furnizeze Organizatorului următoarele informaţii: nume, prenume, număr de telefon şi adresa de expediere.

Premiile vor fi expediate prin poştã/ curier numai la adrese de pe teritoriul României.

SECŢIUNEA 9. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie va înceta de drept la data de 28 februarie 2021, ora 23:59 şi poate înceta înainte de termen numai în cazul producerii unui eveniment de forţã majorã – de naturã a face imposibilă derularea acestuia.

SECŢIUNEA 10. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Prin participarea la aceastã Campanie, participanţii sunt de acord sã se conformeze acestui Regulament. Orice modificãri ale prezentului Regulament vor fi comunicate pe pagina de Facebook Osram Automotive România.

SECŢIUNEA 11. TAXE ŞI IMPOZITE AFERENTE

1. Dacă va fi cazul, Organizatorul se obliga să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câştigători în conformitate cu Legea 571/2003 privind codul fiscal, orice alte obligații de natura fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a Participanțilorvalidați ca și câștigători.

2. Orice alte obligații de natura fiscală sau de altă natură în legătură cu participarea la Campanie sau intrarea în posesia Premiilor (ca de exemplu: cheltuieli legate de accesul la internet în vederea participării la Concurs, cheltuieli de deplasarea Participantului pentru ridicarea premiului, conform Secţiunii 8.1 din prezentul Regulament etc.) revin în exclusivitate Participanților validați ca și câștigători.

Prin participare la Concurs, Participanții declară că sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat premiilor din prezentul Concurs.

SECŢIUNEA 12. LITIGII

În cazul unor litigii apãrute între S.C. Osram România S.R.L şi participanţii la concurs, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilã. Dacã nu este posibilã rezolvarea litigiilor pe cale amiabilã, pãrţile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluţionare instanţelor române competente.

Organizator,

S.C. Osram România S.R.L.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

 
© 2021, by OSRAM GmbH. All rights reserved.